Films voor derden

Zo begon Vlaggetjesdag

Wilt u kostbare momenten laten vastleggen?

Steeds vaker krijgen wij verzoeken van externe organisaties om hun show, festiviteiten, sport of dergelijke op film te vereeuwigen. Vaak kostbare momenten die nooit meer terugkomen. Filmregistratie is voor
de betrokkenen heel waardevol.

Voorbeelden

HAF-videoteams hebben in opdracht van derden filmregistraties met verschillende  camera’s gemaakt van Vlaggetjesdag , de Opera Iphigénie en Aulide, Powerboatraces in Scheveningen, het zangkoor D’engelen zingen, HADEMI turn- en dansdemo’s van derdejaarsstudenten, wedstrijden van de nieuwe Lacrosse-sport en van operakoor Festa.

Interesse?
Mocht u voor uw evenement ook interesse hebben, neem dan contact op via ons contactformulier of bel 06-14801152.
Gezamenlijk bekijken wij dan de mogelijkheden,
zoals voorbereidingstijd, beschikbaarheid HAF, kostenvergoeding e.d.